۱۱ آبان ۱۳۹۶، ۱۸:۴۸

استاندار بوشهر:

زیرساخت‌های تامین منابع آبی در استان بوشهر توسعه می‌یابد

زیرساخت‌های تامین منابع آبی در استان بوشهر توسعه می‌یابد

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: زیرساخت‌های تامین منابع آبی در استان بوشهر توسعه می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند عصر پنجشنبه در بازدید از روند اجرای سد دالکی اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بالایی در بخش کشاورزی است و دشتستان به عنوان قطب کشاورزی استان شناخته می‌شود.

وی با بیان اینکه کشاورزی یکی از مشاغل بسیار مهم مردم در شهرستان دشتستان است، ادامه داد: یکی از چالش‌های مهم پیش روی کشاورزی در استان بوشهر تامین منابع آبی است که تلاش ویژه‌ای در این راستا داریم.

استاندار بوشهر به روند ساخت سد دالکی به عنوان یکی از زیرساخت‌های تامین منابع آبی در دشتستان اشاره کرد و افزود: به منظور تامین اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل این طرح تلاش ویژه‌ای داریم.

وی با بیان اینکه پیمانکار پروژه در بخش‌های مختلف مشغول تکمیل این طرح است، اضافه کرد: تامین آب مورد نیاز نخیلات شهرستان دشتستان از جمله اهداف اجرای این سد است.

گراوند با اشاره به اینکه به منظور تامین آب شرب و آب کشاورزی برنامه‌های ویژه‌ای را در استان بوشهر داریم، خاطرنشان کرد: استفاده از آب پشت سد دالکی برای تامین بخشی از آب شرب مصرفی نیز در دستور کار است.

وی با تاکید بر لزوم همکاری وزارت نیرو و سازمان برنامه و بودجه در تامین اعتبار اجرای سد دالکی، اظهار داشت: امیدواریم با حمایت و همراهی لازم شاهد تسریع در اجرای این پروژه و بهره‌برداری از آن باشیم.

کد خبر 4132871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha